Vilken jäkla vecka, phuh.

Ah, jag bloggar väldigt dåligt när jag är i Närke har jag märkt! Så nu ska jag berätta vad jag har haft för mig den senaste veckan lite smått, och i slutet av inlägget kommer jag vara tokego med massa bilder på mig själv, så det får ni stå ut med ;)

Lördag 25/7
Då tog jag mitt pick&pack och hoppade på tåget mot Kumla! Min mor mötte mig på stationen där solen sken och det var vamrt, hur nice som helst. Därefter bilade vi hem till det lilla gula huset på landet. Jag fick grillad kyckling och potatisgratäng som välkomstmiddag (fasiken vad bortskämd man blir hos mamma!) Kvällen spenderades i ett lugn tempo med lite musik, tvtittande och datanördande.

Söndag 26/7
Denna dag fick jag träffa två fina vänner, Liv & Olivia. Mycket trevligt var det KAN jag lova. Ptja, det hände väl ingenting speciellt egentligen, jag sov över hos Olivia & Robin.. 

Måndag 27/7
..För att sedan göra stan denna dag! Det var ett jävulskt springande från den ena butiken till den andra! Sedan proppade vi oss fulla med mat på Kinamuren (KAN rekomenderas, men varning: du kommer att GÅ in, och RULLA ut!) Vid kl 17 denna dag tog jag bussen till Kumla-la, träffade Anna en sväng, sen åkte jag hem till min mor - igen. 

Tisdag 28/7
Hm, vad gjorde jag denna dag då? Var det då jag fick skor av min mami? Kan det vara så? Va, VA?

Onsdag 29/7
Eller var det idag?

Torsdag 30/7
Men idag vet jag i alla fall vad jag gjorde! Jag åkte hem till Linda! Jajjamensan. Vi snackade en jäääävla massa skit och skrattade i kör, huga. Jag fick ont i magen om vartannat. Och vi hann också med att datanörda, och kika på naglar.. och plocka ögonbryn - snikkt! Jag sov där också, i en säng. Herregud vad skönt!

Fredag 31/7
Detta var en tråkigt dag, det hände liksom ingenting. Eller jo, nu ljög jag. Jag träffade ju Mariah! Vi åkte till M-berg, så jag har hunnit med det också - najz! Men sen blev det tråkigt.

Lördag 1/8
Jag blev  upphämtad av Olivia, vi skulle chilla med lite vin. Vilket slutade HELT katastrofalt med att jag blev apförbannad och gick hem till Malin. Vill ni veta varför? Sprit gör människor dumma i huvudet, UH. 

Söndag 2/8
Ja, idag har jag hjälpt Malin att flyttstäda. Snällis jag är :)

PHUH! GUD vilket långt inlägg det blev - är helt slut i fingrarna! 
Men ni vet, det slutar inte där... he he.. Ohnej! Det är en massa roligt jag inte berättat som gjord mig helt galen denna vecka. Japp, det är det. Jag kan ge er ledtrådar: Tjärlek, Snusk & Niagarafall. HAH! Nu fick ni något att fundera om ;)

Men nu, lite bilder på världens snyggaste tjäj - jo jag!
Jag på lördag förmiddag (lite småsexig sådär, men blött hår.. och coola miner)

Jag på lördagkväll, vilken BABE! Habbahabba ;)

Kommentarer
Postat av: C a f f i - c a f f

Vad kul att du ville vara med i min utlottning! :D



Allt bra med dej?

2009-08-02 @ 19:31:02
URL: http://caffey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0