Plugghäst = Bäst!

Har pluggat litegrann ikväll, men jag känner att jag inte får någon riktig ro att göra det när jag är hemma. Så imorgon åker jag till skolan vid kl 08 (trots att jag inte börjar förrän kl 12.30) och pluggar järnet till provet vi ska ha. Jag hoppas att det ska gå bra, jag siktar på ett G ;) Haha! Man ska inte sträva efter för mycket!  Oh just ja! Fick tillbaka en av uppgifterna vi hade från förrförra fredagen. Jag var supernervös och trodde jag skulle få IG, eftersom jag fått för mig att jag missuppfattat arbetsuppgiften - MEN jag fick banne mig VG! Det ni ;) Superglad över det. OK nog om skolsaker nu.. fast det är skitkul!!!11
Sitter och väntar på att K ska komma hem och att klockan ska bli 22.00 = Zlatantajm! Pözzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0