Saturday.

Idag har jag en lite smådålig dag. 

Det är lördag, och humöret borde vara på topp? Men icke. Här sitter jag i sängen och känner mig rätt less. Har mensvärk, och humör därefter. Är otroligt känslig så att minsta lilla grej får ögonen att tåras. Jag känner mig irriterad och bara blä. Egentligen borde jag inte blogga när jag mår på detta vis, för det blir sådana urtråkiga inlägg som finns kvar i bloggen. Men jag vill verkligen bara få skriva av mig lite - så kanske det känns bättre inombords? 

Jag är ensam hemma just nu, K begav sig till krogen för att kolla på fotboll, umgås och öla. Jag stannade hemma. Jag ska nog plugga till provet jag har på tisdag, åka till Maxi och handla hem lite tacogrejer.
    När jag har mens orkar jag verkligen inte göra någonting alls. Jag vill bara ligga hemma i sängen och göra ingenting. För jag får så ont, och är så fruktansvärt opepp på allt. Så även om jag tar en ipren mot värken så finns ju humöret kvar i kroppen. ÅH jävla skitmens, I hate you! 

Men nu ska ni få veta! Jag har fått ett nytt p-piller utskrivet :) Som jag ska börja med om ca en månad när sista kartan Neovletta är slut (som jag börjar äta på tisdag!) Så snart börjar jag äta Cerazette, hoppas dom funkar lika bra som pstaven. Det vore underbart! No mens at all ;) Aja, nu ska jag inte klaga mer här. Men nu har jag fått ur mig lite menskossairritationer i alla fall.

Hoppas alla får en bra kväll! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0