School rocks!

Hoppas jag i alla fall!

Imorgon ska jag börja skolan, fniss. Det känns lite pirrigt och spännande på samma gång. Känns ungefär som när man skulle börja högstadiet, eller gymnasiet..? Ah, kul ska det bli i alla fall. 
    Jag har längtat hela sommaren (eller ja, sen jag fick veta att jag kom in) & innan dess satt jag och svettades varje gång jag skulle logga in och kolla om jag blivit antagen eller inte. Alltså, när jag såg dessa fina bokstäver: A n t a g e n. Då skrek jag rakt ut (med Linda i telefonen som fick tinitus.. eller nä, men det var inte långt ifrån!) GUD så glad jag blev, och ja sen dess har jag längtat efter den 17 augusti. 

Och jag ska möta Daniella kl 08.15 vid den fina kvarnen som ligger längs vägen, sen ska vi fnittra oss in i caféet där vi ska samlas alla studerande. Och alla kommer att vara "vuxna", so cool. EH nog om det nu, jag kommer antagligen skriva en massa om skolgrejer senare så nu skippar vi det! 

Nu ska jag pilla om min design - så den passar en blivande undersköterska ;) PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, jag minns det :D Och du visste knappt om det var sant ! haha! Hoppas det går bra imorgon ! :D

Puuuusssselipuuusss

2009-08-16 @ 18:45:20
URL: http://lindacrona.blogg.se/
Postat av: Mariah

hoppas första dagen går bra :)

2009-08-17 @ 07:57:22
URL: http://rusk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0