Alla dessa sömnlösa nätter

Jag kan verkligen inte somna på nätterna, det gååår bara inte. Jag ligger vaken trots att jag är trött. Grejen är att jag verkligen försöker sova, men icke. Jag försöker dygna, men då får jag helt plötsligt två sömnperioder på dygnet, vilket gör att det börjar om igen. Jag somnar tidigt på kvällen, vaknar efter bara ett fåtal timmar - ligger vaken tills jag somnar om på morgonen då det ljusnat. Gah, hur ska man kunna ändra på detta? Det värsta är egentligen att jag inte kan sluta titta på klockan heller haha, så sjukt. Det är egentligen så hemskt att ens liv ska styras av tid - av hur mycket klockan är hela tiden. Jag tror inte att vi mår bra av det egentligen. Ta bort alla måsten oh klockslag vi måste följa, låt oss bara leva efter våra inre klockor isåfall. EH, skit i mig nu. Jag är bara uttråkad och bitter. Det är FÖR tyst här ute på landet. Nu ska jag slänga igång något på tvn och glo tills ögonen faller ihop. Hoppas jag drömmer fina drömmar inatt. 

Kommentarer
Postat av: Linda

Uschaa, det är jobbigt -.- Jag har börjat få så igen ! Hatart -.-

2009-07-30 @ 11:49:45
URL: http://lindacrona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0