Angående bloggdesign!

Den som är intresserad av en ny bloggdesign, adda min bloggmsn: [email protected]
Eller skriv ett mail till mig på: [email protected]

Priserna på en hel design kommer att kosta ca: 100 kr. Lite mer om den är väldigt avancerad.
En Header kostar: 50 kr. 

Det som ingår i en design:
  • En header (efter dina egna önskemål)
  • En bakgrund (efter dina egna önskemål)
  • I menyn får du ett typsnitt som du själv väljer, till överskrifterna.
  • Valfritt typsnitt i inlägg & överskrifter
  • En egen underskrift i inläggen (valfritt)
  • Valfria färger på länkarna
Jag kan göra mer i designen, lägga till en extra meny osv. Men då kan det komma en extra kostnad på upp till 50 kr beroende på hur avancerat det är och hur lång tid det tar! 

Och det mina vänner är billigt! 

Pics: (synd att jag inte har bild på allt jag gjort :( )
              
   


Kommentarer
Postat av: CITYBITCHES

åååh fina designer!

2009-09-12 @ 16:57:06
URL: http://citybitches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0