Fniss

Jag bara måste berätta en rolig sak som hände igår!
(K, snälla.. Ta INTE illa upp nu! Det är faktiskt KUL! He he he..)

Jag stod och lagade mat innan jag skulle ut och springa. Var lite småstressad.
DÅ plingar det på dörren.. Så jag går och öppnar.
Då är det en man från hyresgästföreningen som står där och vill prata med mig. Han frågar om jag bor där.
Jag svarar: Ja, jag bor med min pojkvän.
Mannen: Okej! Jag tänkte bara säga att jag känner att du har samma problem som många andra här!
Jag: Eh va? (Tänker: Vad fan vet han om vad jag har för problem?)
Mannen: Ja, ni har ingen köksfläckt va?
Jag: (AHA!) Nej det har vi faktiskt inte.
Mannen: *Forsätter babbla om köksfläktar*
Jag: Ja jo, jag lagar faktiskt mat just nu.. hehe *försöker få honom att förstå att jag inte har tid*

DÅ kommer K in genom ytterporten!

Vi hejar allesammans som i en liten kör.
Då frågar mannen: Är det du som är pojkvännen?
Varpå K svarar: Nja, det är jag som är lägenhetsinnehavaren!

Hah, så nu vet ni. Jag har ingen pojkvän, men jag har minsann en lägenhetsinnehavare! :D
Hihi, tyckte det var lite roligt så :) Men nu ska jag duscha! Så ha en bra kväll.

Mvh Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0