Fruktansvärt skön kväll!

Kom precis in efter en skön springrunda! (eller ja, jag har varit inne en stund..) Känns super skönt att få springa när det är så härligt väder ute. 

En annan skön grej! Min underbara lilla mamma ska hjälpa mig med böckerna till utbildningen jag börjar till hösten.. ååååååh det gör mig så glad! Hade lite ångest över det.. men har man en underbar mami så ;)

Och sista sköna grejen! Jag ska träffa Cissi imorgon! Det är min mammas kusin som bor i Göteborg. Min favvo när jag var liten ;) Och hon är stenkool, så det ska bli kul! Aja, nu ska jag duschaaaaa. Pusshäj!

Kommentarer
Postat av: ★ Sussi - en galen norrbottning ★

ja alla snackar om att det kan ara de :/ tänk om man skulle palla sig till läkaren ändå. Tack för tipset bruden!

2009-07-16 @ 00:39:08
URL: http://sussisliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0