Menspain

Todäääj aj häv menspain in maj stomack! Jag kan verkligen känna hur min livmoder trycker ihop sig till ett russin för att få ut mensslemmet. Å HUGAH vad ont det gör. Jag vill bara krypa ihop i fosterställning och be någon ta hand om mig. Eller ja, så farligt är det kanske inte.. Men det är banne mig inte långt ifrån! Och så fiser jag. Konstant! Tur att denna smärta bara sitter i ett par dagar, annars hade jag seriöst inte vetat vad jag skulle göra. WELL WELL. Nu ska jag inte gnälla mer om det. 

Jag ska däremot laga kyckling nu. Är supah-hungrig. Iofs kommer det ta ca en timme innan maten är klar. Men wtf, jag klarar mig! Hörs sen babez!

Kommentarer
Postat av: Mariah

sällan kyckling :P

2009-07-04 @ 23:32:03
URL: http://rusk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0