Otursdagen!

Fy vilken dag. Eller ja, nu ska jag inte säga att hela dagen varit dålig men.. Ja, jag ska berätta lite kort!

Jag gick till Maxi idag.. Det tokblåste och jag kunde inte höra vad Linda sa (vi pratade i telefon), sedan kom det en liten moppekille och körde förbi. Hans ljuddämpare måste varit trasig, då jag trodde mina trumhinnor skulle spricka när han gasade förbi mig. UH redan då visste jag att jag hade en otursdag. När jag var påväg hem från Maxi stack det till på min fot, jag fick en känsla som sa: "Det här är inte ett vanligt stick, det här känns inte ok". Jag kollade ner på foten, och vad fan är det jag ser? En GETINGJÄVEL! Den sitter kvar i foten, så jag släpper allt jag har, skriker och slår bort den. Satan vad ont det gjorde, uuuuuh. Det var nästan så att jag började gråta. 

Först nu känns det bättre i foten. WELL jag är inte allergisk i alla fall - thank god. 
Nu ska jag snart ut och springa! Så ha en bra kväll pösshäj


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja uschaa :(

2009-07-22 @ 15:31:39
URL: http://lindacrona.blogg.se/
Postat av: Mariah

stackar dej :( hoppas det har varit en bättre dag idag :)

2009-07-22 @ 19:16:42
URL: http://rusk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0