Det är så typiskt

Jag brände mig i solen igår, så otroligt typiskt. Jag borde ha vetat det. Det känns som om solen tänker "Burn motherfucker, burn" när den skiner på mig. 

Men nu ska jag inte klaga! Vädret är ju helt fantastiskt. Och jag får besök av Linn senare, det är bra skit ska jag tala om. Fågelskit, hehe ;) (internt så mellan mig och Linn!)

Men nu ska jag banne mig klä på mig till riktiga kläder, sen så ska jag fräscha upp fejjan, och till sist! Jag ska lägga ett 1 cm tjockt lager av solskyddkräm på hela mig. Den där soljäveln ska få veta hut och inte bränna mig något mer!

Solbrända områden på mig: Näsa, kinder, bröstkorg, ovansidan underarmarna, hela vänstra skuldran, lite på axlarna, vänstra överarmen på sidan. Och jag kan tala om att huden är bajskänslig och det gör ont!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0