Fnitter

Idag har jag umgåtts med fågelskitsLinn & fnitterLinda, som dom från och med idag får heta! Vi har kollat på film, snackat skit(!) och promenerat i solen, inte så illa pinkat va? Linda har skrattat konstant sedan jag mötte dom på maxi, sen har hon lagt av en brakare - och lyckades göra det värre än en karl! Det är fanimej bra gjort! Där ligger ni i lä pojkar!

Promenaden började på detta vis:
Linn - Jag har en kompis som är ett år yngre och har två barn.. VAD I HELVETE?!
Jag - Eh vaaa? (fattar ingenting av det hon just sa)
Linn - EN FÅGEL SKET MIG JUST I HUVUDET!
Nu kan ni nog räkna ut att vi fnissade på oss efter denna underbara händelse!
(Som straff för att jag skrattat högt åt henne, fick jag torka bort skiten från hennes huvud :( )

Sedan plockade vi upp Mikael på vägen, som numera är kortklippt, lite udda men men :)
Vi satt lääääänge i solen på en bänk som luktade hundbajs - eller om det var kontainrarna vid maxi, vi vet inte så säkert.
Men det kan ju vara något att fundera på i brist på annat! 

Well, om jag ska sammanfatta detta då - BRA DAG! Wey.

Nu ska jag snart laga KYCKLINGgryta, otroligt ovanligt these days. NOT.

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, man skulle ju kunna tro att fnitterLinda är jag ;) hahahaha. Men så är det icke, synd :( hahahaha :D

2009-06-22 @ 07:37:30
URL: http://lindacrona.blogg.se/
Postat av: FådelskitsLinn

Aaaa... sicken fågel liksom, ska söka rätt på den o ta ett allvarligt snack om saken. tror inte den har fått nån uppfostran! Hahahahah

Men visst va det en bra dag, Linda va fett nöjd oxå :)

2009-06-22 @ 10:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0