Folk hör inte vad jag säger

Jag: Nuggets och pommes tack!
Kioskbruden: Ok, det tar en stund så du får vänta!
Jag: Okej!
......
Kioskbruden: Vill du ha salt & peppar på pommesen?
Jag: Nej tack!
Kioskbruden: Vill du ha det nerpackat?
Jag: Ja tack!

*Jag ser att det bara är pommes jag får*

Jag: Men du, jag beställde nuggets också!?
Kioskbruden: Va? Jaha, det hörde jag inte. *ser sur ut*
Jag: Okej.
Kioskbruden: Då gör vi om det! *ser sur OCH besvärad ut*
Jag: Bra!
.....

Jag tror att hon blev sur på mig, för jag fick ingen sallad som man alltid får med :( 

Kommentarer
Postat av: A

hahahah vad har tjejen för problem? ;P

Och det blev kyckling till slut? ;)

2009-06-18 @ 18:37:36
URL: http://amandalofgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0