It's my cool and I cant take it off

Igårkväll var jag kreativ, jag lagade ris, currysås & friterad kyckling! Den ni. Men jag ska erkänna att jag fick kokhet olja på fuckfingret, och nu har jag en blåsa som ser EXAKT ut som en vårta! EUW. Men ja, när ni träffar mig och ser mitt finger, så ÄR det en blåsa, INTE en vårta. Ok?

Well, nog om min vårta.. eh blåsa!
K & M ska till Göteborg och kolla på U21 EM, Spanien - England. Så ikväll är jag ensam hemma for real. TOKTRÅKIGT om jag inte lyckas hitta på något roligt. 
Planerna this far:
  • Bajsa
  • Fixa mat
  • eeh.. ja?
Om någon som läser detta och känner att den personen kanske skulle vara sugen på att typ, säga hej, GÖR DET! Jag är fanimej desperat. 

Nä, nu ska jag börja med min lista! Hörs kanske sen, heido.

Kommentarer
Postat av: Louise

GUD VAD GOTT MED MAAAT!!!

2009-06-19 @ 03:24:35
URL: http://thailandssol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0