Söndagsångest.

Idag har jag gjort ett misstag som inte ska kunna begås. K ber mig väcka honom kl 12, JADÅ, säger jag. När kl är 12 "väcker" jag honom. Jag hör klart och tydligt att han ÄR vaken! Ja, jättevaken till och med. Så jag toksomnar om. 
För att vakna kl 14.30 med detta: "FAN DETTA FICK INTE HÄNDA!".. Ojdå, han var inte alls vaken när jag visste att han var det.. 

Saken är den, att JAG vet att K inte är vaken om han ligger kvar i sängen. Är han vaken står han i duschen. Så är det och det vet jag. Men mitt huvud är igensnorat och jag har lock för öronen, så det måste vara det. Annars hade jag ju vetat! Så, förlåt igäään baby!


Ok, nu ska jag snart träffa Linn & Linda! Så off I gåå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0