Dagens skratt

Här kommer några riktigt gamla bilder på mig, enjoy ;)
Min vän O och jag i gymnasiet - HUGA!
En gammal vän och jag, fyfaaaaaaan vad man såg ut back in the days. Vad var jag här.. 13-14 kanske. Shit.
Jag och O igen, 1 året i gymnasiet, fniss
O och jag igeeen. Fan vad hemska bilder det finns på oss, haha.
Shit pommes frittes. (Uttalas: Shit pomfritt) Jag var 16 eller 17. Åh, så pluttigt.
Jag och Sara, haha snygga vi var.

Och nu kommer det lite "nyare" bilder.
O och jag, igen. Fniss
Jag och O, som vanligt. Haha
Jag och Elin, wow, en annan person än O!
Jag och min lillebror Joakim, hahahahahah
Moas dv pojkvän, Moa och Jag. PEACE!
Vi avslutar med denna bilden. HAHA.
Jag, Rickard och Joakim. Mina småbröder som är större än jag :( haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0