Sjuka drömmar

De senaste 5-6 veckorna har jag haft otroligt sjuka drömmar. Och jag förstår inte varför. En natt drömde jag att jag blev torterad med en gaffel. Och en annan blev jag dränkt i urfågelskit, då skulle min hjärna också sättas in i en av dessa urfåglar av någon underlig anledning. Sjuuuukt creepy.
Och inatt drömde jag att jag var gravid..... Jag gick omkring och sa till alla som jag mötte att jag minsann var fullgången (dags att föda typ), men samtidigt tyckte jag att det var lite lurigt eftersom jag hade blivit gravid i augusti, så jag fick liksom inte ihop det. Eftersom det är inte 40 veckor emellan augusti och oktober, fniss. Men ja, vad ska man säga? Antingen så beror det på mina attarax, eller så beror det på cerazette. Måste kolla upp detta, annars är min hjärna lite mer twisted än förut bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0